piątek, 20 kwietnia 2012

Imaginy 6 :)



Z Liamem;
Jesteś u chłopaków. Od tygodnia chodzisz z Liamem i poprzednią noc u nich nocowałaś bo twoja mama gdzieś wychodziła i poprosiła ich żeby Cię ''pilnowali''. Oczywiście całą noc oglądaliście filmy. Budzisz się o 11.30 i czujesz zapach śniadania, jesteś w szoku bo nie pierwszy raz nocujesz u chłopców a nigdy nie zrobili śniadania. Schodzisz na dół i widzisz Nialla który tylko czeka aż dostanie swoją porcję, Liama i Zayna robiącego naleśniki oraz Lou i Hazze którzy się bili na środku salonu. Podchodzisz do swojego chłopaka, przytulasz go od tyłu i całujesz w policzek. Jecie śniadanie i omawiacie plany na dziś bo 1D mają wolny dzień. Potem każde z was rozchodzi się wyszykować . Po jakieś godzinie wszyscy gotowi wsiadacie do auta i zespół pokazuje Ci Londyn. W pewnej chwili Liam bierze Cię za rękę i mówi że zaprowadzi w bardzo ważne dla niego miejsce. Gdy dochodzicie jesteś zachwycona bo widoki są nieziemskie.
Liam; Gdy zerwałem z moją była dziewczyną byłem załamany. Wtedy znalazłem to miejsce, obiecałem sobie że przyprowadzę tu dziewczynę którą pokocham. Jesteś nią ty.
Ty; Liam kochanie . *popłakałaś się i przytuliłaś chłopaka* Nawet nie wiesz jak bardzo Cię kocham .
Liam; Ja Ciebie też. Zobaczysz w przyszłości weźmiemy ślub i będziemy mieli wspaniałe dzieci, razem się zestarzejemy i zawsze będziemy razem.
Ty; Najpierw to ja muszę mieć 18 lat a potem spełnimy twoje marzenia :)
Jeszcze chwilę posiedzieliście ale zaraz zadzwonił telefon Liama. Byli to oczywiście chłopcy którzy z entuzjazmem powiedzieli że dzwoniła twoja mama i że zostajesz u nich jeszcze parę dni bo jej wyjazd się przedłuży. Wróciliście do nich i spędziłaś cudowny tydzień ze swoim chłopakiem i resztą zespołu. W końcu odnalazłaś miłość swojego życia.


Na dzisiaj to tyle ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz